1993, het jaar waarin Chaud Devant werd opgericht door Bianca van der Lee. Een merk dat zich uitsluitend richt op de chef, de keukenbrigade en het bedienend personeel. Gestart met de missie om werkbroeken voor in de keuken aantrekkelijker te maken, ondertussen een trendy merkt voor de horeca.

 

 

Chaud Devant

Trendy label voor in de keuken

Meer dan vijfentwintig jaar later is Chaud Devant uitgegroeid tot hét merk voor de chefs, de keukenbrigades en de bedieningsmedewerkers. De ontwerpen van Chaud Devant worden bedacht op het hoofdkantoor in Amsterdam en worden uitgerold in meer dan 20 landen. Chefswear van Chaud Devant kan gespot worden in het café om de hoek, maar ook in tv-shows en in Michelin-restaurants.

 

Chefswear Chaud Devant

 

Duurzaam = groen

Groen is de verbindende factor in de nieuwe collectie van Chaud Devant. De Urban Green Connection biedt diverse items in verschillende groene tinten. Groen past bij de toenemende bewustwording van duurzaam in de maatschappij. Gezonde voeding, natuurlijke ingrediënten én verantwoorde producten zijn keuzes die tegenwoordig niet meer weg te denken zijn in onze lifestyle. De horecakleding van Chaud Devant sluit daar naadloos op aan.

 

Duurzaam horecakleding

Kenmerken Chaud Devant

Het mag duidelijk zijn dat Chaud Devant een uniek merk in de keuken is. Het merk bevat enkele unieke kenmerken:

 

Made in Europe

Het productieproces van Chaud Devant wordt nauwlettend gevolgd door de producenten. Een absolute must is dan een productiemethode dichtbij huis.

 

Industriële reiniging

De werkkleding producten worden gemaakt van sterk en hoogwaardige materialen. In de horeca is het hard werken, waardoor comfort hoog in het vaandel moet staan. Maximale betrouwbaarheid is gegarandeerd, daardoor kunnen alle kledingstukken industrieel gereinigd worden.

 

AMFORI BSCI

Er wordt gewerkt met Europese studio’s die lid zijn van AMFORI BSCI. Dit is een kwaliteitslabel dat staat voor goede en veilige arbeidsomstandigheden.