Kleding Management Systeem
KMS
Voor een efficiënte verwerking van bestellingen kunt u kosteloos gebruik maken van ons online Kleding Management Systeem (KMS). Het KMS is ontwikkeld om de bestelprocedure en de registratie van de bestelde en uitgegeven kleding voor onze klanten te vergemakkelijken. In het KMS staan alle benodigde gegevens van alle medewerkers binnen uw organisatie in één oogopslag geregistreerd. Hierdoor kan werkkleding en schoeisel gemakkelijk en snel besteld worden. Het online bestelsysteem is gekoppeld aan onze interne administratie waardoor een bestelling direct bij ons binnenkomt. Op deze manier wordt het bestel-, productie- en uitleveringsproces versneld. |
![]() |
|||
Per filiaal/afdeling kunnen een of meerdere filiaalinkopers aangemaakt worden, die bestellingen kunnen plaatsen voor medewerkers of voor de voorraad. Ook kunnen er hoofdinkopers worden aangemaakt. Een filiaalinkoper heeft alleen inzicht in zijn eigen filiaal en een hoofdinkoper heeft inzicht in alle filialen. Het is ook mogelijk dat medewerkers zelf (thuis) in kunnen loggen en aan de hand van een persoonlijke budget een bestelling plaatsen. |
Alle gegevens binnen handbereik met ons kleding management systeemHet KMS wordt volledig naar de wensen van de organisatie ingericht. Het systeem registreert onder andere het volgende:
Bestelhistorie kan per jaar, per filiaal of per medewerker worden getoond. Bent u nieuwsgierig naar alle mogelijkheden? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op. |